
Hvad drejer din henvendelse sig om?
Kundeservice
Generelle henvendelser om Metroen
Har du henvendelser om støj fra Metroen i drift, rejseregler, kontrolafgifter eller anden kundeservice skal du benytte formularen hos DOTs hjemmeside
Spørgsmål eller kommentarer til Metroselskabets hjemmesider
Har du spørgsmål eller kommentarer til Metroselskabets hjemmesider:
m.dk, metroselskabet.dk eller dinletbane.dk.
Hjælp til Metro app og fribilletter
Har du brug for hjælp til Metroens app og/eller spørgsmål til fribiletter
Kontakt Metroselskabet
Spørgsmål til Metrobyggeri
Har du spørgsmål eller henvendelser angående fx metrobyggepladser, skader på bygninger, kompensation eller aflastning.
Ønsker du at arbejde, grave eller bygge nær Metroen?
Til virksomheder der skal grave eller bygge nær Metroen
Søg tilladelse til at filme/fotografere i Metroen og på stationerne
Film- og fotooptagelse i Metroens tog og på stationer skal foretages under hensyn til driften og de mange passagerer. Derfor skal du søge om tilladelse, før du kan optage.
Er du journalist/fotograf skal bruge en hurtig tilladelse til at filme i Metroen, skal du henvende dig til Metro Service: 70 23 25 29.
Øvrige henvendelser vedr. fototilladelse (som ikke haster) skal søges
Spørgsmål til Metroselskabets organisation
Du får den bedste hjælp, hvis du er så konkret som muligt. Vedhæft gerne dokumentation.
Andet
Jeg søger job
Vi modtager desværre ikke uopfordrede ansøgninger, men du er altid velkommen til at søge vores nuværende ledige stillinger.
Søger du job som Metro Steward?
Som Metro Steward er du ansat af vores driftsoperatør Metro Service A/S, som er en privat virksomhed.
Du kan se, hvordan du søger job hos Metro Service på deres hjemmeside.
Anmodning om tilgængelig PDF
Har du en funktionsnedsættelse eller -hæmmelse kan du anmode om at modtage en PDF i et tilgængeligt format