
Kommercielle partnerskaber
Metroselskabet indgår i partnerskaber der har til formål at fremme kendskabet til og brugen af Metroen.
Partnerskaber
Et samarbejde skal til enhver tid skabe værdi både for begge parter og skabe værdi for kunderne ved at sikre kendskabet til Metroens brand, værdier og de muligheder, den bidrager med til hovedstaden.
Størst mulig samfundsværdi med det mindst mulige klimaaftryk
Partnerskaber skal understøtte selskabets ambition om at levere: "Størst mulig samfundsværdi med det mindst mulige klimaaftryk."
Ved hjælp af ligeværdige kommercielle partnerskaber øges kendskabet til både jeres brand og Metroen. Partnerskaberne indeholder udvalgte ydelser og aktiveringskoncepter, som tilpasses det enkelte partnerskabs karakter.
Med et kommercielt partnerskab med Metroselskabet kan din virksomhed læne sig ind i et stærkt brand og kommunikere direkte til- og med udvalgte målgrupper i helt andre rammer, end de normalt oplever jer i.
For at indgå et partnerskab med Metroselskabet skal der bl.a. være et brand match, samtidig med at det skal bringe dokumenteret værdi for vores kunder.
Siden åbningen i 2002 har Metroen flyttet over en milliard passagerer rundt i hovedstaden, og på en almindelig uge benytter flere end to millioner passagerer sig af muligheden for at komme hurtigt og nemt rundt i byen. Det gør Metroen til hovedstadens mest benyttede transportmiddel. Metroen har forandret hovedstaden fra storby til metropol, og kerneopgaven er stadig en stabil drift og høj passagertilfredshed.